Saturday, October 4, 2014

Menu Hari Raya Haji Esok ;)

Lin nak masak lontong je esok. Simple. Nasi impit, kuah lodeh, kuah kacang and sambal tumis. Chocolate cake with ice-cream for dessert. Nasi impit dah siap, sayur-sayur pun dah potong, bahan-bahan tumis dah blender; so esok tinggal masak je :) 

     Terjumpa gambar Baby Adam dalam fon. Entah bila dia dengan ayah dia berselfie. Asyik berselfie je mereka ni (*______*)"
Kesian Baby Adam kepenatan. Hari ni siang napping sekejap-sekejap je. Lepas je Marghrib, tak sampai 5 minit dah tertidur. Tapi tak apalah, boleh ibu cepat-cepat prepare barang nak masak esok. Anyway, just wanna wish all of you Selamat Hari Raya Aidiladha. Tingkatkan pengorbanan kukuhkan keikhlasan ;) Hati-hati memandu, ingatlah orang tersayang and untuk yang bekerja esok, jangan nangis. Huhuhu.

P/S: Lepas ni seminggu lah menghadap daging. O yeah. #karnivor

1 comments:

dr. Tubagus said...

Assalamualaikum..salam kenal dari blogger indon.

oh ya kawan, Nasi Impit macam mana ya?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...