Friday, September 26, 2014

GIVEAWAY – SAYA NAK SIHAT

image
Jom join GA ni, boleh dapat hadiah bernilai hampir RM1000 untuk dimenangi! Ada 5 hadiah menarik untuk direbut. Nak join? Klik banner di atas ;)
Syarat-syarat penyertaan:

Terbuka kepada semua blogger yang beralamat di Malaysia.

Buat satu entry bertajuk: GIVEAWAY – SAYA NAK SIHAT. Copy banner dan letakkan di blog anda. Serta back link ke blog ini.

Follow FB page dan blog semua penaja (akan disemak).

Tag 2 orang rakan blogger anda.

Komen di bawah post ini beserta link entry blog anda.

Lengkapkan Slogan  “Saya nak sihat kerana____________ (tidak lebih 100 perkataan di entry anda)

Pemenang akan dipilih melalui random.org

Pemenang perlu memberi maklumbalas dalam tempoh 7 hari dari tarikh pengumuman dibuat.   

"Saya nak sihat kerana sebagai ibu yang bekerjaya saya kena pastikan kesihatan dan kebajikan keluarga sentiasa terjaga serba serbi. Kalau saya tak sihat, siapa yang nak buat semua tu?"- Suzlin ;)

Tag:

2 comments:

timm bill said...

slamt brgiveaway! gud luck!

fadhil eda said...

singgah dari segmen yang sama

http://eurukaseven.blogspot.com/2014/10/giveaway-saya-nak-sihat.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...