Monday, February 10, 2014

OHSHIT! SENARAI HUKUMAN DISIPLIN YANG KINI DIHARAMKAN KEMENTERIAN PENDIDIKAN MALAYSIA.

Aku tak kira, even dah tinggalkan sekolah 8 tahun lepas; aku still nak saman cikgu yang buat macam ni kat aku dulu~

[source]

5 comments:

puteraduyong said...

sanggup ke saman cikgu... sebab cikgu la kita semua berjaya ...

aznor ibrahim said...

amboii sume x bleh ni..lemak la budak2 skrg

Suzlin Azreena Nordin said...

Ish, xblh buat smua ni dear. nnt student tu report polis. KAHKAHKAH. funny la nowaday.

Anonymous said...

cikgu memberi contoh keganasan dan tidak baik kepada murid sedangkan pendidikan itu adalah "psikologi" . .bukannya keganasan dan gangsterisme.

Oleh itu kita tidak lagi memerlukan kaedah pendidikan negara dunia ketiga dan mula bergerak kepada pendidikan berbentuk kasih sayang.

Pencapaian akedemik semata-mata tiada maknanya sekiranya akhlak yang dibentuk semenjak kecil adalah keganasan dan gangsterisme. Pendidikan sekular tidak membawa penyelesaian kepada pembentukan bangsa yang berakhlak mulia.

Anonymous said...

baik cikgu bunuh diri je kalau mcm ni..