Wednesday, March 21, 2012

Just a thought.

Orang tak akan berhenti busybody.
Orang tak akan berhenti bergosip. 
Orang tak akan berhenti menyebarkan keburukan orang lain.
Orang takkan berhenti sebar fitnah.
Orang tak akan berhenti menyakitkan hati kita.
Believe me, orang-orang yang jahat tu tak akan berhenti bercakap selagi tak tengok kita jatuh tersungkur tersembam ke tanah.
#JustSaying #BeStrongMyFriend
Bila kita jadi baik, orang pijak kepala. Kalau kita marah orang pijak kepala, orang kata kita jahat.
Kalau kita jahat, then kita buat benda baik, orang kata nak menunjuk la tu.
Macam tu je lah pusing-pusing. Hahaha.

Ada solusi?

4 comments:

cik nisa said...

betul2..sbar je la yg penting..:)

NOOR FATIN said...

hahaha betol! bagi aku, pedulikan apa org nak kata. Allah tau kebenarannya kan :)

tu tangan iceq dgn zaffran. heheheh

Cik Nur said...

abaikan saja mereka itu...
Kita ada DIA..biar DIA yg mebalas segala perbuatan mereka..

AcidFlynN WraitH said...

kita tak dapat nak puaskan hati semua orang... asyik nak pikir hati orang je., abis hati kita ni sape lak nak pikir .. kan kan kan hehhehe