Wednesday, March 21, 2012

Just a thought.

Orang tak akan berhenti busybody.
Orang tak akan berhenti bergosip. 
Orang tak akan berhenti menyebarkan keburukan orang lain.
Orang takkan berhenti sebar fitnah.
Orang tak akan berhenti menyakitkan hati kita.
Believe me, orang-orang yang jahat tu tak akan berhenti bercakap selagi tak tengok kita jatuh tersungkur tersembam ke tanah.
#JustSaying #BeStrongMyFriend
Bila kita jadi baik, orang pijak kepala. Kalau kita marah orang pijak kepala, orang kata kita jahat.
Kalau kita jahat, then kita buat benda baik, orang kata nak menunjuk la tu.
Macam tu je lah pusing-pusing. Hahaha.

Ada solusi?

4 comments:

  1. betul2..sbar je la yg penting..:)

    ReplyDelete
  2. hahaha betol! bagi aku, pedulikan apa org nak kata. Allah tau kebenarannya kan :)

    tu tangan iceq dgn zaffran. heheheh

    ReplyDelete
  3. abaikan saja mereka itu...
    Kita ada DIA..biar DIA yg mebalas segala perbuatan mereka..

    ReplyDelete
  4. kita tak dapat nak puaskan hati semua orang... asyik nak pikir hati orang je., abis hati kita ni sape lak nak pikir .. kan kan kan hehhehe

    ReplyDelete

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...