Thursday, January 19, 2012

Depression? Deal with it, like me!

Macam biasa, format cerita bergambar:
Semalam, genap sebulan aku tak makan KFC. So, aku rasa memang patut aku celebrate kejayaan tu dengan KFC. ngeh~
Semalam pergi klinik kulit kejap, pergi check mole a.k.a. tahi lalat dekat kelopak mata kiri 
*perlu ke spesifickan locationnya?*
yang makin membesar. 
Dr suruh buang and refer aku kat plastic surgery. Sampai hari ni, asyik tak sempat je nak pergi. *nanges*
This week will be my last week dekat integration store. yippi~
I will miss this place. kot. hah!
and of course, miss juga pemandangan dekat sini.
Ambil gambar pemandangan perjalanan dari stor ke main building hospital.
Lately, I'm a little bit depress.
Normally, I will cry like hell to let everything out.
*tiba-tiba bahasa omputih kan bedah~* 
If it doesn't work, aku beli biskut baby Rusk dan kemam sampai cair dalam mulut. Like seriously~ sangat-sangat membantu.
Kalau tak relieve juga, aku pergi Secret Recipe and buy and eat a lot of cake sampai muntah!
Tengah hari tadi makan Chocolate Indulgence, Pecan Butterscoth and Creme Brulee!
rasa nak makan creme brulee lagi (*_______*)
Last but not least, Alhamdulillah, siang tadi my ❤ dah claim baucer Bantuan Rakyat 1Malaysia.
Nak simpan untuk future. 
Oh man, tak sabar nak shopping buku dekat Popular and MPH Sabtu ni.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...