Tuesday, November 22, 2011

Selamat Tinggal Sad Face [T___T]"

One or two things happen kebelakangan ini which make me so damn sad.
Alhamdullillah, thanks Allah cause you give me strength and someone to hold on to a.k.a. my punching bag.
semua benda yang berlaku ada hikmah disebaliknya kan?
ha.ha.ha.
there's a lot entry kat draft yang aku nak story
[yes, include review-ing segment; macam ada orang nak baca]
now ni aku jadi suri rumah sepenuh masa.
cuti dah start since last week. but next month maybe aku busy sikit sebab aku buat kerja part time dekat tempat kerja my ❤. Sebulan je.
Lepas tu nak cari kerja Fulltime pula, study pun dah habis kan.
damn. sad.
sedih nak cakap pasal benda ni.
...
Aktiviti aku buat masa ni:
Main Game [Gameboy Advance] kat Laptop.
Next Entry aku nak cakap pasal ni lah.
So, pada sesiapa yang boring cuti sem ni or etc., boleh main game ni.
ngeh~~

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...