Thursday, October 6, 2011

[review-ing] Bubur Nasi Knorr. Korang Pernah Makan Tak?

hari tu aku beli bubur segera ni kat Tesco.
harga RM3.50. dalam ada 3 bungkus.
yang aku beli ni perasa ayam dan cendawan. 
ada juga 3 perasa lain.
ayam
jagung
udang.
kenapa aku beli?
sebab:
aku suka makan bubur
sebab bubur ni macam makanan sihat
[makanan bebas kolestrol, contain 100% sayuran sebenar, rasa ayam sebenar dan Beras Thai Jasmine asli]
murah
...
macam ni rupanya.
dalam paket tu ada 2 part.
satu part beras. satu part sayur dan rempah.
 beras.
 beras+rempah.
 mix with 250ml hot water. kacau.
 mula-mula dia memang ceroi/cair macam ni.
 after bout 4 to 5 minutes. dia jadi pekat macam ni pulak.
sedia untuk dihidang.
*aku suka bubuh black pepper ajishio tu*
...
sedap. murah. mudah.
tapi macam sikit.
1 paket dapatlah dalam 1 cawan gitu.
tak cukup.
*bagi aku yang kuat makan lah*

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...