Sunday, September 18, 2011

SENYAP : Social Enforcement For National Youth Awareness Program 1.0


pagi-pagi kami dah bangun.
excited nak pergi program SENYAP anjuran IYTM bersama-sama Kementerian Belia dan Sukan dengan Kerjasama Institut Penyelidikan Pembangunan Belia Malaysia (IPPBM).
siap-siap, checkout and pergi breakfast.
then jalan kaki pergi PWTC.
lepak jap kat lobby 
*camwhoring*
then pukul 9 baru naik atas,
*3rd floor*
start with registration, breakfast [lagi~~!], followed by icebreaking session,
ceramah.. so on..and so on..
lunch! 
my ❤ plate
my plate
dessert! almond tart, pineapple cheese cake, apple crumble, cheese tart etc!
macam-macam ada. terbaik bro~~!
nomnomnom.
ni lah Kak Julia @ mialiana.com.
berterima kasih sangat-sangat Kak Julia sebab invite kami.
(。◕‿◕。)
pukul 2.30 petang sambung dengan sesi perbincangan VYREC,
sedikit pembentangan.
then penyampaian sijil.
program tamat lebih awal dari yang dijangkakan.
sebelum balik, ada jamuan~
[makan lagi!]
and sesi ambil gambar.
oh ya. dan lagi gambar.
*sila muntah*
Kak Julia dan aku
Abang Ben dan aku
Abang Ben dan aku lagi
*OK. muka aku memang minta pelempang*
aku lagi. 
dan pakcik ni lagi.
 lagi.
dan lagi.
ni aku tak mau balik.
ok fine. ok fine. ok fine.
tamat lah sudah SENYAP 1.0
what we have learned:
1. jangan suka tuding jari kat orang
*salahkan kerajaan etc.*
2. THINK, ACTION, EFFORT
3. kita haruslah berblog dengan cara yang sihat dan beretika.
4. untuk kebaikan bersama, kita mesti bersatu.
5. semua orang ada sikap kepimpinan start umur 13.
dll banyak lagilah yang boleh korang belajar jugak.
*sijil*
so,
nantikan SENYAP 2.0 yang akan datang
korang semua boleh datang tau!
for more info,
korang follow group FB SENYAP.
k. done.
XOXO.

3 comments:

NOOR FATIN said...

waahh dah jumpa ben ashaari ;D

Mamat said...

huhu salam perkenalan dari mamat :D

Mia Liana said...

heheheh... segannya ada kat dalam ni lah... huhuhuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...