Wednesday, September 7, 2011

berkenaan anaphylactic shock.

aku masuk wad. 2 hari.
ceritanya;
hari ahad lepas kan aku balik naik bas, and balik-balik je terus spring cleaning rumah sebab berhabuk sangat.
*aku tak boleh kena habuk. allergy*
mula-mula okay, cuma biasalah naik rash sikit. macam biasa.
tiba-tiba hari Isnin pagi, bangun tidur je mata tak boleh buka. dah bengkak. satu badan.
so, pergilah Hospital Ipoh. ingatkan nak ambil injection je then lepas tu terus pergi kelas.
tapi bila doktor check throat aku dah inflammation, airway dah sempit. sesak nafas.
tak pasal-pasal kena inject IM adrenaline,+steroid itu harus.
kena tahan kat wad 1B.
risau aku. this week dah lah banyak kuiz, assessment.
boleh pulak sambung cuti sakan.
sakit. kena cucuk dua kali. ambil darah lagi. lepas tu nak masuk IV drip doktor cucuk sampai 3 kali sebab susah nak cari vein nya.
then boleh pulak IV dripnya tercabut.
aku ganas sangat kot.
kena cucuk lagi skali~~wooo~~
my ❤.
muka mengantuk sebab tak cukup tidur, temankan aku. sempat lagi ber"camwhore"
tak tahan aku duduk lama-lama dekat wad tu. 
macam horror.
aku fikir nak balik je.
otak aku jadi blur sebab tak ada apa nak buat. balik-balik tengok nota Applied Pharmaco kan.
*bajet student cemerlang*
so tepat jam 2 petang semalam, aku discharge.
wooo~~
Pharm Chem tak study lagi.
(ಥ_ಥ)
tensen. tensen. tensen.

0 comments:

Post a Comment

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...