Thursday, August 18, 2011

puasa ke 18, kan?

yeah~ dapat parcel.
seronok-seronok 
(^____^)
freebies Maybelline,
hari tu tempah jalapeno cheese untuk kawan2 from 
Ummi's Cheezy House, sedap tau. kalau tak sedap aku tak recommend kat kawan-kawan, and lastly from
 Norfanil si Jalut sebab menang Ninie Azriena 1st GA hari tu.
sila jeles. hahahaha.
fuiyo dapat lip balm dengan sabun aqura free~!
kebetulan ni memang barang yang aku selalu beli,
jimat duit poket bulan ni.
kalau beli pakai duit, lipbalm ni kat Watson dah RM14.90,
sabun ni 5 ketul x RM10 dah RM50.
terima kasih ye Maybelline dengan Norfanil.
berkenaan jalapeno cheese pulak,
memang sedap.
kalau korang nak beli, boleh pergi kat FB Ummi's Cheezy House.
rasanya ni yang paling murah di pasaran RM12/200g.
mashed potato pun ada, 1 set RM15.
murah. berbaloi-baloi.
bukan. ni bukan iklan berbayar. aku promote benda yang aku suka je. benda yang aku tak suka, buat apa nak promote.
...
berbuka sandwich tuna hari ni, tak pasal2 tekak bengkak.
fragile habis~
malas nak masak. malas nak pergi bazar ramadhan.
hari tak tahu kenapa penat giler.
balik rumah terus tidur. 
nak dekat berbuka baru bangun. tu pun sebab my ❤ sebelum pergi kerja dia dah set alarm untuk berbuka.
takut aku tak  bangun.
then dia bagi wake up call lagi.
seronok kan kalau ada husband macam ni?
hahaha.
haruslah seronok kan, kalau tak takkan la dia jadi my ❤ pulak. 
*maklum la, baru kahwin. 10 tahun akan datang tak tahu la macam mana pulak*
hah~~~! 
...
dah. nak study. esok ada kuiz rheumatoid athritis plak.
(¬_¬)

1 comments:

Taufan Bin Ribut said...

kat mekah dah puase ke 19 skang ^_^


Entri Terkini :Tips untuk bangun sahur versi #haramjadah

Entri terdahulu :Kad raya vs Postman

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...