Tuesday, July 19, 2011

*nanges*

[ENTRY EMO]
sedihlah bila orang cakap/perli pasal kita
lagilagi bila dia datang dari orang yang kita boleh cakap respect jugak lah. aku tau la aku ni tak sebagus mana
tapi sekurang-kurangnya aku tak adalah menyusahkan sesiapa
lepas tu tak perlu lah nak malukan aku depan orang 
kau bukan kenal aku pun
kenapa tibatiba nak mention nama aku pulak
aku takda salah apa pun dengan siapa2 kat sini
apetah lagi dengan kau
tak faham la kau orang ni.
aku memang tak redha.
dahlah
semoga aku diberi kekuatan untuk menghadapi makhlukmakhluk macam kau ni.
nasib baik di saat aku rasa 
down.down.down.
ada jugak peneman dan pembakar semangat disisi
Syukur, Alhamdulillah.
Terima kasih,
sayang~

0 comments:

Post a Comment

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...