Tuesday, July 19, 2011

*nanges*

[ENTRY EMO]
sedihlah bila orang cakap/perli pasal kita
lagilagi bila dia datang dari orang yang kita boleh cakap respect jugak lah. aku tau la aku ni tak sebagus mana
tapi sekurang-kurangnya aku tak adalah menyusahkan sesiapa
lepas tu tak perlu lah nak malukan aku depan orang 
kau bukan kenal aku pun
kenapa tibatiba nak mention nama aku pulak
aku takda salah apa pun dengan siapa2 kat sini
apetah lagi dengan kau
tak faham la kau orang ni.
aku memang tak redha.
dahlah
semoga aku diberi kekuatan untuk menghadapi makhlukmakhluk macam kau ni.
nasib baik di saat aku rasa 
down.down.down.
ada jugak peneman dan pembakar semangat disisi
Syukur, Alhamdulillah.
Terima kasih,
sayang~

0 comments: