Friday, July 8, 2011

meroyan

serius drama (-_-)

sakit hati. 
macam mana nak bagi sedarkan dia atas tanggungjawab yang dia ada? 
kata nak bersama-sama mengharungi segala badai,
tapi yang jelas cuma aku sorang je yang beriya-iya? 
bukan aku tak cakap, bukan aku tak tulis. bukan dia tak faham.
tapi kenapa..kenapa..kenapa..cuma berkesan sehari dua?
sebab dia tak ada otak ke?
atau mungkin dia tak mahu cara hidup yang lebih baik?
sesatkah?
soalan aku:
apa dia buat untuk hidup dia?
apa dia buat untuk hidup aku?
dekat mana dia masa aku perlukan dia?
apa aku tak cukup korban kah?
ah. rancang nak tinggalkan semua. 
tapi, aku tak mahu jadi macam dia; orang tak bertanggungjawab.
and dalam hati ini masih ada harapan untuk dia berubah. 
*bajet pemaaf lah aku ni kan*


0 comments: