Thursday, July 7, 2011

kari ayam ke masak lemak cili padi?

tadi blogwalking. singgah blog fatin. dia boleh pulak buat entry pasal makan-makan.
(ΘεΘ;)
tak boleh jadi ni. nasi daging segala bagai pulak. seraya itu, perut aku mulalah menyanyi lagu riang kan.
siang tadi dah la tak sempat makan dengan yang tersayang.
*ccchhhheeeezzzyyyy*
bukak gobok. bukak peti ais. ish~nak masak apa ni ek?
last-last aku decide. masak kari ayam cecah roti je la. 
esok boleh perhangatkan lagi lauk tu. tinggal masak nasi je.
...setelah berjam masak...
*newbie; masak satu lauk berejam (T___T)*
ini hasilnya:
sekarang aku musykil. ini kari ayam ke?gulai ayam masak lemak?
rasa macam kari.
bau macam kari.
mungkin ni sebab letak santan sesedap rasa la kot.
bajet nak buat pekat-pekat la kan cecah roti
*kesimpulan sendiri. sebab tadi sebelum letak santan. elok je colornye*
call ibu nak tanya bagai, lupa lak malam ni malam jumaat, dia pi baca yassin kat surau. 
(T____T)
lantak la. asal dapat makan.
matilah. bila nak kurus ni.
(>.<)" 


*update: ibu kate lebihkan cili 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...