Thursday, July 7, 2011

kari ayam ke masak lemak cili padi?

tadi blogwalking. singgah blog fatin. dia boleh pulak buat entry pasal makan-makan.
(ΘεΘ;)
tak boleh jadi ni. nasi daging segala bagai pulak. seraya itu, perut aku mulalah menyanyi lagu riang kan.
siang tadi dah la tak sempat makan dengan yang tersayang.
*ccchhhheeeezzzyyyy*
bukak gobok. bukak peti ais. ish~nak masak apa ni ek?
last-last aku decide. masak kari ayam cecah roti je la. 
esok boleh perhangatkan lagi lauk tu. tinggal masak nasi je.
...setelah berjam masak...
*newbie; masak satu lauk berejam (T___T)*
ini hasilnya:
sekarang aku musykil. ini kari ayam ke?gulai ayam masak lemak?
rasa macam kari.
bau macam kari.
mungkin ni sebab letak santan sesedap rasa la kot.
bajet nak buat pekat-pekat la kan cecah roti
*kesimpulan sendiri. sebab tadi sebelum letak santan. elok je colornye*
call ibu nak tanya bagai, lupa lak malam ni malam jumaat, dia pi baca yassin kat surau. 
(T____T)
lantak la. asal dapat makan.
matilah. bila nak kurus ni.
(>.<)" 


*update: ibu kate lebihkan cili 

0 comments:

Post a Comment

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...