Tuesday, July 12, 2011

interframe. hr ini dalam sejarah saya pakai shawl.

saya tahu saya agak ketinggalan dalam bab-bab shawl ni.
saya pun bukan orang yang bergaya.
saya sedar saya tak adalah secantik mana.
(ಥ_ಥ)
orang kata:
 muka tembam lagi bulat mcm saya tak sesuai pakai shawl
tapi hari ini. sebab saya tetibe meroyan lebih masa lapang, saya ambil keputusan untuk 
cuba try test 
shawl yang ibu saya belikan.
ini hasilnya muka-muka bajet maria elena :

[nota: tapi saya rasa mata saya tak pakai contact lense bagai pun memang dah besar dan cantik]
hahaha.
*sila muntah hijau*

2 comments:

  1. hai...salam,
    jom singgah blog kite dan join segmen: Jom promosi produk KOLEKSI SUASA. boleh dapat duit raya.

    ReplyDelete
  2. hehe....xkisah la pkai shawl ke hape ke...cantik ttp cantik...asalkan ttp dada.. =)

    ReplyDelete

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...