Monday, July 11, 2011

16th day blog challenge

ada apa dalam beg aku (-____-)"
aku tak pakai handbag. tak suka. kehulu kehilir aku cuma bawa backpack nike yang dah berusia 4 tahun kalau banyak barang kat tangan [buku, botol air etc.] tapi selalunya aku bawak beg buruk warna merah ni. convenient.
segala macam boleh bubuh dalam ni. bukan sahaja kad; student card, member card dll. malahan juga, lipice dan compact powder johnsonnjohnson yang kecil itu.
[gambar sengaja diblurkan.pic ic ngan student card aku hampeh]
(ಥ_ಥ)
tak kesah lah. nak taip pasal lain pulak. hari ni aku dah berjaya buat kari ayam yang paling hebat di alam semesta~~hari tu dalam entry >ini< ayam kari aku warna kuning. hari ni dah jadi kaler oren. kira jadi la tu kan. hahaha.

1 comment:

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...