Monday, July 11, 2011

16th day blog challenge

ada apa dalam beg aku (-____-)"
aku tak pakai handbag. tak suka. kehulu kehilir aku cuma bawa backpack nike yang dah berusia 4 tahun kalau banyak barang kat tangan [buku, botol air etc.] tapi selalunya aku bawak beg buruk warna merah ni. convenient.
segala macam boleh bubuh dalam ni. bukan sahaja kad; student card, member card dll. malahan juga, lipice dan compact powder johnsonnjohnson yang kecil itu.
[gambar sengaja diblurkan.pic ic ngan student card aku hampeh]
(ಥ_ಥ)
tak kesah lah. nak taip pasal lain pulak. hari ni aku dah berjaya buat kari ayam yang paling hebat di alam semesta~~hari tu dalam entry >ini< ayam kari aku warna kuning. hari ni dah jadi kaler oren. kira jadi la tu kan. hahaha.

1 comments:

:: hayati :: said...

da pandai msk ye,bole la kawin..hehe