Saturday, October 4, 2014

Menu Hari Raya Haji Esok ;)

Lin nak masak lontong je esok. Simple. Nasi impit, kuah lodeh, kuah kacang and sambal tumis. Chocolate cake with ice-cream for dessert. Nasi impit dah siap, sayur-sayur pun dah potong, bahan-bahan tumis dah blender; so esok tinggal masak je :) 

     Terjumpa gambar Baby Adam dalam fon. Entah bila dia dengan ayah dia berselfie. Asyik berselfie je mereka ni (*______*)"
Kesian Baby Adam kepenatan. Hari ni siang napping sekejap-sekejap je. Lepas je Marghrib, tak sampai 5 minit dah tertidur. Tapi tak apalah, boleh ibu cepat-cepat prepare barang nak masak esok. Anyway, just wanna wish all of you Selamat Hari Raya Aidiladha. Tingkatkan pengorbanan kukuhkan keikhlasan ;) Hati-hati memandu, ingatlah orang tersayang and untuk yang bekerja esok, jangan nangis. Huhuhu.

P/S: Lepas ni seminggu lah menghadap daging. O yeah. #karnivor

1 comment:

  1. Assalamualaikum..salam kenal dari blogger indon.

    oh ya kawan, Nasi Impit macam mana ya?

    ReplyDelete

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...