Monday, February 10, 2014

OHSHIT! SENARAI HUKUMAN DISIPLIN YANG KINI DIHARAMKAN KEMENTERIAN PENDIDIKAN MALAYSIA.

Aku tak kira, even dah tinggalkan sekolah 8 tahun lepas; aku still nak saman cikgu yang buat macam ni kat aku dulu~

[source]

5 comments:

  1. sanggup ke saman cikgu... sebab cikgu la kita semua berjaya ...

    ReplyDelete
  2. amboii sume x bleh ni..lemak la budak2 skrg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ish, xblh buat smua ni dear. nnt student tu report polis. KAHKAHKAH. funny la nowaday.

      Delete
  3. cikgu memberi contoh keganasan dan tidak baik kepada murid sedangkan pendidikan itu adalah "psikologi" . .bukannya keganasan dan gangsterisme.

    Oleh itu kita tidak lagi memerlukan kaedah pendidikan negara dunia ketiga dan mula bergerak kepada pendidikan berbentuk kasih sayang.

    Pencapaian akedemik semata-mata tiada maknanya sekiranya akhlak yang dibentuk semenjak kecil adalah keganasan dan gangsterisme. Pendidikan sekular tidak membawa penyelesaian kepada pembentukan bangsa yang berakhlak mulia.

    ReplyDelete
  4. baik cikgu bunuh diri je kalau mcm ni..

    ReplyDelete

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...