Beauty, Lifestyle & Parenting Blogger
Welcome to my blog. Got something you wanna say or ask? Find me on FB/Twitter or/Google+/Formspring [which you can find the link on the left side of this page too] OR shoot me an email busymonkey07[at]gmail.com and I'll get right back to you a.s.a.p.! Will love to hear from you and have a great day!
-monolog.dalam since 2011-

SweetMuslimah.com

Freelance Jobs

Wednesday, June 6, 2012

Pencuci muka mana yang best?

Lebih 5 tahun Lin guna Oxy Facial Wash. So far, memang bagus lah. Tapi sejak kebelakangan ni cuci muka rasa macam dah tak ada "feel" gitu~ So, I've decided nak try pencuci muka lain. 
*sangat gatal*
(>_______<)"
Before ni pernah guna Biore, Garnier, Safi Balqis, Fair & Lovely, Simple bla bla bla.
Tapi tak pernah guna Neutrogena lagi~
agak-agaknya Neutrogena bagus ke?

Korang pakai pencuci muka apa?

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...