Monday, December 5, 2011

[haul-ling] my first attempt. mini haul.

[iklan]
it's really touched my heart bila tengok my followers dah 120! Thank you~
I love you all!
XOXO.
semalam aku vlog-walking tengok perempuan cantik-cantik buat tutorial makeup.
suddenly aku terinspirasi nak buat segmen haul-ling kat blog aku ni. tak pasal-pasal.
aku tak beli barang mahal-mahal, maklum lah student.
hohoho.
kalut gak nak buat segmen macam diorang,
 tapi dalam blog la, vlog tu belum ada kekuatan lagi.
(^____^)"
tadi pergi Giant and Guardian, menghabiskan duit.
dekat Guardian beli:
Pad Laurier Night Safe
Safi Buih Pembersih Peribadi Wanita
and last but not least fringe stabiliser :]
mesti korang confuse a bit kan, apa benda tu?
[from google]
sekali tengok macam strap kat bag, atau mungkin juga strap dekat kasut sekolah korang atau adik korang. kan?
mula-mula dulu pun aku sangat lah kuno, bila kawan aku pakai kat rambut, aku macam curious.
ish, apa yang dia pakai dekat rambut tu?what the hell is it?
chewah~
then Emy, my friend said. 
benda ni guna dia jangan kasi rambut mengerbang.
[from google]
so, disebabkan rambut aku yang macam Medusa ni really kills me,
aku terus mencari benda alah ni di pelosok dunia.
*sangat nak kena lempang~!*
walhal boleh beli dekat Guardian je.
it cost me RM3.12.
offer. kalau tak offer RM5++
and this is my second buy.
[Thanks to Emy, Ummu, Wawa and Aisyah. miss u all]
ni dari Giant.
Nestle Bliss [RM4.69] and Peel Fresh Powerberries [RM5.29]
really good for my stomach though.
and biskut baru yang teruja sangat nak try!
Julie's Oat25 +Oligo
sebab beli: dia ada 10 jenis grains yang kebanyakkannya aku tak pernah dengar.
ngeh~
[Oat, Rye flakes, sesame, Triticale Flake, Cracked Spelt, Barley Flakes, Wheat Flakes, Millet, Quinoa, Brown Flax]
cost me RM 5.29.
taste: boleh lah, lebih kurang Biskut IKO.
and
Quaker Oat Cookies Apple and Cinnamon Flavour.
sebab beli: because I love Cinnamon, because all this ingredients sounds like Apple Crumble to me but in a biscuit, got it?; oat, cinnamon, apple. 
cost me RM5.29. same price with above biscuit la, Julie's.
taste: perfecto! i guess i already found my another brand of biscuit ek?
weee~
done!

1 comment:

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...