Wednesday, December 7, 2011

entry merapu.

sangat blur (=____+)"
tahu tak perasaannya bila kita rasa happy, terkilan, terharu, sedih, malu etc. dalam masa yang sama?
dumb. blur. mix up feeling. fikiran kacau.
kalau tak luahkan macam mana nak settlekan masalah kan?
cuma, just by thinking of it, rasa macam it's the end of the world.
hmmm~
***
kena hantar my ❤ pergi kerja pukul 10 lebih sebab motor dia still rosak.
lepas tu pergi Greentown Mall, nak ambil cincin yang kami tempah last two months.
sepatutnya harga cincin tu (+-)RM600, tapi tiba-tiba kena tambah RM100++ 
sebab orang kedai tu tambah emas dalam cincin tu.boleh pulak macam tu kan? 
janji lain, dapat lain.
so, kenalah tunggu my ❤ cuti. kami nak pergi ambil sama-sama.
investment di masa depan ni.
on the way balik rumah, I went to rumah Kak Siti to see her children.
actually rindu dekat adik-adik aku, suddenly, tak tahu kenapa.
so, anak Kak Siti ni lah jadi tempat aku bajetnya menumpang kasih lah.
seronok layan budak-budak ni. cuma tak seronoknya diorang panggil aku makcik.
(>_____<)"
then pukul 3.30pm aku rush balik, konon-kononnya nak pergi kerjalah.
tapi bos cakap aku cuma kerja hari ni Khamis, Jumaat dengan Sabtu je.
cis.
tak cakap awal-awal, boleh aku lepak lama dekat rumah Kak Siti tadi.
duduk rumah macam ni sorang-sorang boleh buat aku gila banyak.
then aku pun jengah blog aku yang lagi satu:
blog ni macam terbiar sebab aku kurang update dengan contest.
tawar hati sebab asyik kena tipu je bila masuk contest.
dah join contest tiba-tiba, blog owner tu cancel kan, siap delete blog dia.
dah menang, hadiah berbulan-bulan tak sampai.
sedikit sebanyak aku jadi lemah semangat nak berblog.
***
oh. yeah. dapat parcel.
sample collagen ABM dah sampai.
tapi kena pergi ambil esok dekat Skynet.

0 comments:

Post a Comment

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...