Saturday, December 24, 2011

bujang sekejap.

ok. 9pm. malam krismas. 
buka TV kuat-kuat, semata-mata tak nak rasa alone.
update blog.
oh yeah. encik hubby lari rumah balik Sungai Petani sekejap.
dia ajak balik tadi, aku yang taknak.
sekarang duduklah sorang-sorang dekat rumah.
makan biskut.
(*_____*)
...
korang dah tengok ni?
aku dapat yang ni.
[berat badan berlebihan. lebih 10kg pulak tu!]
dulu pernah beli ubat untuk kurus. sampai RM400. tapi turun 2kg je.
lepas tu naik mendadak.
*nanges*
silap sendiri. makan tak jaga. bersenam pun tidak.
orang kata kalau bersenam, digalakkan ada partner, barulah semangat sikit, ye tak?
ajak juga Encik Hubby berdiet sebab perut dia pun dah semakin..er..
*batuk2*buncit*batuk2*
(*_______*)
sixpack pun dah hilang.
*gelak guling-guling*
tapi dia pun satu jenis jugak, malas nak bersenam.
nak berjogging sorang-sorang, saya malu.
so, saya bertali skipping jelah dalam rumah.
ingatkan nak beli Jusmate 5 Dr Rozmey tu, tapi nak kumpul duit dulu.
...
Semalam, ada customer tu cantik sangat rambut dia.
balik rumah aku terus belek rambut.
dulu rambut aku macam dia, tapi kenapa sekarang dah tak ek?
then i realize, sejak kahwin ni dah malas nak melawa bagai.
wat da~
dah. dah. lepas ni nak berhias-hias sajork.

notatapakkaki: best kan kalau ada banyak duit juta-juta lemon.

0 comments:

Post a Comment

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...