Wednesday, December 21, 2011

Bliss.

Time cuti ni kan, benda yang paling seronok sekali ialah, bila buka mailbox ada surat/parcel untuk kita!
*happy*
#Laurier Pad Sample from onlybeauty.com.
#Sample from Esmeria
dengan voucher diskaun RM5!
...pagi-pagi ada no. KL masuk, then suara di hujung talian *skema* cakap aku menang Baskin-Robbins Mystery Milkshake Contest.
SPAM ke apa. Then aku check kat FB Baskin-Robbins Malaysia ada nama aku.
*perfecto*
*dah crop. boleh check dekat FB Baskin-Robbins Malaysia*
aku pun tak ingat bila aku masuk. wawawa~
...
First time dapat kad undangan kahwin selepas 3 tahun jadi penduduk Ipoh.
*terharu*
#momentoftruth
construction site kat area sebelah gila bising, bawa habuk.
nasib baik banyak pokok-pokok.
*grrrr~~~~!*
#firstworlpain
nanti photoshoot kahwin nak makeup sendiri macam Kim Kardashian.
cantik kan?
tapi nak photoshoot kena kurus dulu.
*nanges*
Kena kumpul duit RM900 nak beli JM5, boleh?
tiba-tiba rasa cuti amat sekejap.
bila nak balik JB ni.

2 comments:

Razil Tahir said...

seronoknya! menang baskin robin! XD

Alieza Dayasari said...

saja BW sini.....
sambil view iklan... churp2 n says...
jom singgah....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...