Tuesday, December 6, 2011

aktiviti menghabiskan duit di pagi hari.

we wake up early today.
breakfast at McD. makan bubur.
then pergi Tesco, nak cari bakul toiletteries. sebab kami punya bakul dah nazak.
(T____T)
tapi tak ada! can you believe it?
but we end up, membeli barang-barang ni instead:
[i] Jamu.
Perawatan Remaja Putri
Perawatan Wanita
both from Mustika Ratu beli kat Watson.
RM13.20 and RM14.80 on sale.
biasanya RM16++ each.
disebabkan aku tak tahu nak beli yang mana satu. aku sambar dua-dua.
dulu masa muda-muda aku makan yang belah kiri ni, memang sesuai untuk aku. tapi yang belah kanan aku tak pernah try.
aku kan dah jadi wanita sekarang. huk3*batuk2*huk3.
i wonder, boleh ke makan dua-dua sekali ek?
hmm~
dulu masa aku makan, benda ni dalam bekas bulat.
[google]
bulat-bulat je jamu dia.
sekarang dah dalam bentuk kaplet pulak.
 
baguslah. lebih hygiene~ kalau tak bila tinggal beberapa biji dalam tu, mesti macam melekat kat bekas. 
then we buy this!
[ii] cermin double sided!
cermin magic yang boleh magnify muka anda banyak kali ganda!
yeah~~~~
it's cost me nothing. yup, i get this from Cosway guna 18 kupon.
yeah~~~
freestuff.

1 comment:

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...