Tuesday, November 8, 2011

...pffftt! *semboq*

hari ni paper Dispensing dari pukul 9 sampai 11.
hmm~
tengah hari makan nasi ayam dengan my ❤ and his friend, Hariz.
before balik singgah Maybank sekejap. 
cucuk duit. sebab dalam beg duit cuma tinggal RM2.
beratur la sepanjang-panjang dekat ATM Machine tu. ramai orang.
pukul 1 lebih kan, orang bekerja tengah rehat.
Then bila sampai turn aku, last-last bila nak ambil duit, ATM Machine tu boleh "hang" pulak.
pffffttt! *semboq*
then my ❤ suruh try ATM machine sebelahnya pula. beratur lagi.
(T____T)"
bila aku check balance balik semula, dah deduct.
pffffttt! *semboq*
so, aku pergi la report dekat counter pertanyaan Maybank tu.
lepas 10 minit baru dia bagi report form.
then kena pergi kaunter lain pula. 
aku tanya lah, bila duit tu masuk balik dalam akaun.
dia kata kena tunggu saving card, petang ni masuk lah duit tu.
tapi aku check sampai sekarang tak masuk-masuk lagi.
pffffttt! *semboq*
tak apa-apa. kita tunggu esok.
nasib baik ada duit extra. buatnya tadi aku bawa keluar semua duit, mati kosong akaun aku.
(X____X)"
nak duit. nak duit. nak duit.

0 comments:

Post a Comment

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...