Thursday, October 6, 2011

[review-ing] Bubur Nasi Knorr. Korang Pernah Makan Tak?

hari tu aku beli bubur segera ni kat Tesco.
harga RM3.50. dalam ada 3 bungkus.
yang aku beli ni perasa ayam dan cendawan. 
ada juga 3 perasa lain.
ayam
jagung
udang.
kenapa aku beli?
sebab:
aku suka makan bubur
sebab bubur ni macam makanan sihat
[makanan bebas kolestrol, contain 100% sayuran sebenar, rasa ayam sebenar dan Beras Thai Jasmine asli]
murah
...
macam ni rupanya.
dalam paket tu ada 2 part.
satu part beras. satu part sayur dan rempah.
 beras.
 beras+rempah.
 mix with 250ml hot water. kacau.
 mula-mula dia memang ceroi/cair macam ni.
 after bout 4 to 5 minutes. dia jadi pekat macam ni pulak.
sedia untuk dihidang.
*aku suka bubuh black pepper ajishio tu*
...
sedap. murah. mudah.
tapi macam sikit.
1 paket dapatlah dalam 1 cawan gitu.
tak cukup.
*bagi aku yang kuat makan lah*

3 comments:

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...