Friday, September 23, 2011

yes. jumaat!

Quote of the day:
kalau ko pi brkfst dengan kawan-kawan sekelas, dan roti canai sekeping tu tak cukup, jangan segan nak order lagi. then cakap macam ni, "Korang jangan tertipu ye, ni bukan aku sengaja melahap, ni aku makan untuk anak aku dalam perut ni *tunjuk perut* lagi 10 tahun akan datang"~jangan lupa order air tambah jugak. takut 10 tahun akan datang, anak ko tercekik takda air.
...
akhirnya weekend menjelang tiba.
(。◕‿◕。)
dah ada plan kot.
esok pagi nak buat apple crumble makan dengan aiskrim...lagi!
kemas rumah and sambung study apa yang patut
*cemerlang..cemerlang..amin..*
lepas tu hari ahad siang nak pergi Gegaria Harian Metro dekat Dataran MBI Ipoh and malamnya nak pergi tengok Festival Filem Malaysia dekat Lost World of Tambun.
*depan rumah je*
...
dapat parcel hari ni, tapi tak ada orang kat rumah so, esok kena pergi ambil kat Skynet la.
dah tau dari sapa. Baush and Lomb sebab hari tu aku ada request sample Biotrue™ Multipurpose Solution:
best. best. best.
nak beli tak mampu kan~ request sample saje lah.
hahaha.
...
mengenai pelaburan emas.
aku rasa duit simpan yang ada sekarang ni aku nak beli emas.
melabur demi masa depan.
yeah!

1 comment:

  1. Quote of the day tu kelakar la....

    Hehehehe...

    Hepi weekend dear!

    ReplyDelete

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...