Sunday, September 18, 2011

SENYAP : Social Enforcement For National Youth Awareness Program 1.0


pagi-pagi kami dah bangun.
excited nak pergi program SENYAP anjuran IYTM bersama-sama Kementerian Belia dan Sukan dengan Kerjasama Institut Penyelidikan Pembangunan Belia Malaysia (IPPBM).
siap-siap, checkout and pergi breakfast.
then jalan kaki pergi PWTC.
lepak jap kat lobby 
*camwhoring*
then pukul 9 baru naik atas,
*3rd floor*
start with registration, breakfast [lagi~~!], followed by icebreaking session,
ceramah.. so on..and so on..
lunch! 
my ❤ plate
my plate
dessert! almond tart, pineapple cheese cake, apple crumble, cheese tart etc!
macam-macam ada. terbaik bro~~!
nomnomnom.
ni lah Kak Julia @ mialiana.com.
berterima kasih sangat-sangat Kak Julia sebab invite kami.
(。◕‿◕。)
pukul 2.30 petang sambung dengan sesi perbincangan VYREC,
sedikit pembentangan.
then penyampaian sijil.
program tamat lebih awal dari yang dijangkakan.
sebelum balik, ada jamuan~
[makan lagi!]
and sesi ambil gambar.
oh ya. dan lagi gambar.
*sila muntah*
Kak Julia dan aku
Abang Ben dan aku
Abang Ben dan aku lagi
*OK. muka aku memang minta pelempang*
aku lagi. 
dan pakcik ni lagi.
 lagi.
dan lagi.
ni aku tak mau balik.
ok fine. ok fine. ok fine.
tamat lah sudah SENYAP 1.0
what we have learned:
1. jangan suka tuding jari kat orang
*salahkan kerajaan etc.*
2. THINK, ACTION, EFFORT
3. kita haruslah berblog dengan cara yang sihat dan beretika.
4. untuk kebaikan bersama, kita mesti bersatu.
5. semua orang ada sikap kepimpinan start umur 13.
dll banyak lagilah yang boleh korang belajar jugak.
*sijil*
so,
nantikan SENYAP 2.0 yang akan datang
korang semua boleh datang tau!
for more info,
korang follow group FB SENYAP.
k. done.
XOXO.

3 comments:

  1. huhu salam perkenalan dari mamat :D

    ReplyDelete
  2. heheheh... segannya ada kat dalam ni lah... huhuhuh

    ReplyDelete

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...