Saturday, September 24, 2011

rasa nak makan macam-macam (*___+)"

this week aku craving macam2.
rasa nak makan mille crepe, chocolate mousse, roti kacang pool, rendang daging, tauhu bakar, laksa~
eh. macam-macam lah.
(*____+)"
dugaan berdiet ni. woOooOooOo~
...
hari ni bangun pagi terus kemas rumah, basuh baju, 
buat apple crumble.
*juicy tak? hahaha. sedap tau makan dengan aiskrim vanilla*
masak awal sikit sebab my ❤ start kerja pukul 12 hari ni.
lepas tu pergi beli grocery sikit kat Tesco.
masa tengah beli belah tu aku terpandang satu benda ni.
Bubur Nasi Knorr sedia dalam 2 minit.
Harga RM3.50 dalam ada 3 paket.
so, aku pun angkut lah~
nanti aku review-ing, OK?
hahaha.
then, singgah Skynet ambil parcel semalam.
aku dah agak dah, memang dari Bausch and Lomb.
tadaa~
lepas tu breakfast, on the way balik pergi Giant 
kejap beli ice-crem
nomnomnom
...
sedih tau kena tinggal sorang-sorang.
my ❤ pi kerja.
dah lah. aku nak study.

1 comment:

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...