Saturday, August 20, 2011

no.i don't have a gun.


berbuka baked cheezy wedges hari ini. 
(^____~) 
versi jimat minyak. bakar dalam oven je. crispy jugak.
sgt seronok ya disitu
*kenyang*
hari ni bersantai-santai saja 
tak ada apa yang menarik, lagi seminggu nak balik JB! 
(>___<) 
lepas cuti terus mid sem exam. 
oh. seronoknya~ 
...
*kegedikan melanda*
nampak tak mata I tu? nampak ke?
tadi main makeup2 mata,
saje je try pallet eye-shadow yang aku beli kat avon.
oh. agak kepoyoan disitu.
aku bukan minah makeup pun. 
bukan apa, aku teruja dekat youtuber destinygodley ni.
cantik giler tau~
so, aku try la makeup2 mata sket. jakun kan.
gold gitu~ 
bajet makeup raya~ then i show my mata to my ❤, he said OK.
he ask, kenapa tak pakai makeup pergi kelas.
then i said,
"kang kalau saya berhias bagai, ada orang lelaki ngorat, awak marah pulak"
ni je yang ada. itupun aku rasa aku beli benda ni zaman tok kaduk dulu. tak habis2. membazir je.
(U___U) 
orang nak beli, kita pun nak beli. bukan guna pun.
sangat propa.
orang sibuk2 nak bare skin sekarang, kita sibuk belajar makeup bagai. ah. tak faham.
tutorial shawl pulak dapat kat >sini<
MasyaAllah.
cantik tau youtubers ni. nama dia Mayya.
cantik.cantik.cantik.
aku memang suka perempuan cantik-cantik ni.
Maria Elena pun cantik jugak.
dah lah. nak baca buku.
*nerd*

5 comments:

  1. blogger jb ke?selmat balik jb ye.jgn lupe join gathering raya blogger johor nanti ^^

    Entri Terkini : Kita tak dapat beraya bersama tahun ni sayang =(

    Entri terdahulu :Meriam buluh versi moden minimalis glamour

    ReplyDelete
  2. ko buat sendiri ek cheezy wedges? hehe..

    aku xpandai makeup. barang makeup pn xde.wu

    ReplyDelete
  3. @NOOR FATIN mestila buat sndiri. mn ada duit nk ulang KFC. (U___U) aku pun tak pandai tp aku tgok youtube ja. hahaha.

    ReplyDelete
  4. sekali sekala berhias apa salahnya..anyway nice to meet u

    ReplyDelete

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...