Friday, July 8, 2011

meroyan

serius drama (-_-)

sakit hati. 
macam mana nak bagi sedarkan dia atas tanggungjawab yang dia ada? 
kata nak bersama-sama mengharungi segala badai,
tapi yang jelas cuma aku sorang je yang beriya-iya? 
bukan aku tak cakap, bukan aku tak tulis. bukan dia tak faham.
tapi kenapa..kenapa..kenapa..cuma berkesan sehari dua?
sebab dia tak ada otak ke?
atau mungkin dia tak mahu cara hidup yang lebih baik?
sesatkah?
soalan aku:
apa dia buat untuk hidup dia?
apa dia buat untuk hidup aku?
dekat mana dia masa aku perlukan dia?
apa aku tak cukup korban kah?
ah. rancang nak tinggalkan semua. 
tapi, aku tak mahu jadi macam dia; orang tak bertanggungjawab.
and dalam hati ini masih ada harapan untuk dia berubah. 
*bajet pemaaf lah aku ni kan*


0 comments:

Post a Comment

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...