Wednesday, July 13, 2011

18th day blog challenge


[info: korang, yang dalam kotak ni la header aku]
di sebalik nama blog ini: monolog.dalam
blog ni baru je bulan lepas *newbie*
sebelum ni ada blog nama squibbledoodle 
tapi gatalgatal delete
ingatkan nak bubuh nama squibbledoodle jugak
tapi bila fikir-fikir balik
agak gurly2 disitu
so, 
aku bagi nama blog ni monolog.dalam selandas dengan nota:

[nota:blog ini adalah untuk aku selfish serta emosi asyik bercerita merapu bagai dan segala macam tentang aku dan mereka; bebas menceritakan tentang bentuk frekuensi kentut sekalipun~#pemilikblog.ciksuzlin]


dalam erti kata lain, apa yang tak terluah kat mulut, aku luahkan kat sini or apa-apa jelah.
suka hati aku. TQ.


[nota: aku ada header la. tu kat atas tu. simple je. banyak putih dari hitam, untuk mengingatkan aku yang life aku  ni  banyak kosong lagi dan perjalanan masih jauh. learn more. play more. *rasa nak buat banner untuk exchange link*]

3 comments:

  1. hohooo . simple , but maybe boleh buat header lagi gempak sikit kot . tak banyak , sikit jadilah :)

    ReplyDelete

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...